Sommaren biter sig fast...

 
Så underbart härligt dte var ute idag. Vi har 14 grader varmt och det blåser på rätt bra. Sommarens blommor hänger kvar och stretar mot årstiderna - hösten kommer med raska steg. Det känns underbart att få se dessa tappra små blommor, som små färgklickar i naturen.
 
Plommonträderts grenar böjer sig för tyngden av all frukt. Är rädd att grenarna ska gå av till slut....
 
 
 
Förra veckan så fick jag hem tumskydden som jag fick lova att beställa själv (de sålde inte dessa på sjukhuset). Jag hade fått ett telefonnummer till hon som hjälp mig på handrehabiliteringen - ringde och ringde, lämnade meddelanden så jag blev blå. Men, idag så ringde hon tillbaka - jag ska dit på fredag klockan 13:00 och forma dem efter mina tummar/hand. Jag har så ont igen nu i tummen så det är hemskt + att nu har pek och långfingret börjat domna bort ibland....suck! Vill INTE ha en kortisonspruta igen - det gjorde så förbannat ont! Undra varför fingrarna börjat domna bort? Inte roligt alls vill jag lova.....suck!
 
 
 
Tacksamhetsdagboken:
  • Är så tacksam att sommaren hänger kvar
  • Är så tacksam över solens värmande strålar
  • Är så glad och tacksam över att jag ska få fixa till tummskydden...