Minitripp med husbilen...

 
Vid 12:00 bestämde vi oss för att åka upp till Ikea i Umeå för att kolla på sängar och byråer, som Jocke behöver när han börjar jobba i Arbrå i Oktober. Helt otroligt - vi kom ut från Ikea med absolut ingenting....ingenting. Men, vi hittade både säng och byrå åt Jocke - alltid något!
 
Varning för många, många bilder från vår resa!
 
 
Efter Ikea besöket så åkte vi till Salusands Havsbad....så vackert det är där. (Se även tidigare inlägg). Vi bestämde oss för att ta in på campingen och övernatta....så otroligt mysigt och underbart.
 
När vi parkerat bilen och kopplat in elen så gick vi på en promenad efter stranden. Men, oj så det blåser ute idag....renande för själen tycker jag och så vackert med vågorna som slår mot stranden. Det var inget folk alls på stranden så hundarna fick springa lösa. Åh, så lyckliga de två killarna blev...de sprang och sprang.
 
 
Så underbart vi har det...älskar våran husbil så mycket. Jag fick en sådan härlig känsla när vi gick på stranden som var helt öde....att jag var på Daytona Beach igen....(där vi var i september 2013). Åh, så jag älskar havet, stranden, lukten och den rofyllda känslan!
 
Vi käkade och hade det skönt innan vi gick ut på promenad nummer två, en annan sväng runt campingen. Men, vi kom tillslut ner på den underbara stranden igen....
 
 
Efter kvällspromenaden så blev det mys i husbilen (måste hitta på ett namn till den), så mysigt det är med det mörka utanför och ljusens sken inomhus. Åh, vad jag älskar detta!
 
 
Tacksamhetsdagboken:
  • Är så otroligt tacksam över vår underbara husbil
  • Är så glad över att få gå på en öde strand med mina älsklingar
  • Är så glad att vi åkte på denna minitripp
 Här kommer en bild från Daytona Beach:
 
 
Spara