Hundens Dag!

 
Idag är det Hundens Dag....tänk er, en alldeles egen dag för att fira våra fyrfota vänner! De sägs att bara i Sverige så finns det över 600 000 hundägare och 800 000 hundar, så många hundar finns det att fira denna stora dag...
 
Vad ska ni göra för att fira ERA hundar denna dag? Jag ska bara ha det som vanligt - en härlig promenad, bus, gott i matskålen och ge dem en massa, massa kärlek.
 
Grattis på eran stora dag mina underbara hundar Royce och Kuro.....kan inte tänka mig ett liv utan er! Jag älskar ER så mycket. Men, samtidigt så firar jag varje dag med mina hundar.....varje dag är en stor lycka för mig att få ha dem i mitt liv. Tack för att NI finns....jag älskar ER!
 
 
Men, vi ska inte heller glömma att skänka en tanke till de hundar som vandrat över regnbågsbron. Jag saknar er så mycket. Jag tänker på ER alla - mina underbara hundar.....
 
Cesar
 
Halligune (Halle) och Spirit (Spirre)
 
King
 
Pepper
 
Jag saknar ER så mycker så att det gör ont!
 
Tacksamhetsdagboken:
  • Är så otroligt tacksam att jag har hundar i mitt liv
  • Är så tacksam att jag tål Pudeln (är allergisk mot pälsdjur)
  • Är så tacksam över de underbara hundar vi haft - miss you all!