Jule tider...

 
Imorgon är det första advent och idag så har jag och Jocke satt upp adventsstakar, adventsstjärnor och ljusslinga på altanen. Tack älskling för all hjälp, jag vet att en adventsljustake hade räckt åt dig, men jag vill ha jul i ALLA fönster. Helt slut - somnade i soffan 45 minuter på eftermiddagen. Måste ju faktiskt medge att jag brukar orka mer i vanliga fall - men, jag har åkt på samma helvetiska förkylning som Jocke hade förra veckan. Redan i fredags började jag känna av den...suck! Ont i halsen, astman gör sig påmind, hostar och nyser + att näsan rinner och orken är liksom helt slut. Till råga på allt så är vi hundvakt också denna helg åt lilla Izor, som jag skulle klippa och göra fin. Men, orkar helt enkelt inte....suck!
 
Men, nu är det så SKÖNT och FINT här hemma - så mysigt med alla dessa lampor i fönstren (både uppe och nere). Jag har lite mer saker som ska fixas, men orkar inte just nu...
 
 
 
 
Nu är de jul här i vårt hus, julen har kommit -  hopp falleralla la! Atcho, atcho - prosit.....host och snörvel.
 
Spara
Spara
Spara
#1 - - Anonym:

Åh, så mysigt! Älskar när allt pynt åker upp igen :D

Svar: Ja, älskar verkligen denna årstid :)
CARINA

#2 - - Cetty:

Fina bilder :)

Svar: Tack så mycket :)
CARINA