In en tur på stan

 
Träffade Izabell vid 12:30 idag. Vi gick såklart och fikade och surrade ett tag.
 
Jag frågade bland annat ut om hur hon haft det i Turkiet (hon kom hem igår efter 1 vecka utomlands). Åh, så skönt att ha henne hemma på svensk mark igen. Man blir orolig mammahjärtat när hon inte finns i närheten - hon kommer och alltid förbli min lilla bebis!
 
Jag köpte ett par skor, morsdagspresent och en glasbehållare för kall dryck ;).
 
 
Lummigt och fint i parkerna
 
 
Örnparken - fontänen är i gång...nu äre sommar!
 
 
Tulpaner
 
 
Gågatan i Ö-vik
 
 
Stadium - här fanns mina skor
 
 
I en av parkerna
 
 

Ser nästan ut som en männsika som sträcker upp sina armar.....tänker på Rune i bokserien om Isfolket - såg han ut såhär kanske?
 
 
Underbart!
 
 
Älskar bara detta träd! Tänk om det kunde flytta hem till mig och min gård...
 
 
Enormt är detta träd! Undra hur gammal det är?
 
 
Mina nya pjux!
 
 
Serveras iskallt
 
 
Visst är en fin?
 
 
Jo, har ju även varit hos tandläkaren idag 15:00 - betydligt mindre roligt!
 
Lagade två hål på en gång och jag säger då det - ALDRIG mer! Jag var så slut på efteråt att jag vinglade och fick lov att sätta mig en stund. Tändläkaren sa att detta beror på att jag glömmer bort att andas....hmmm!
 
Men, nu äre gjort iallfall och aldrig mer laga två hål på samma gång - mina nerver pallar inte det!