Drive through

 
Slö idag - det bidde att köra igenom drive through på MAX och det var visst inte bara jag så var tänkte så idag. Hua vilken kö, före mig var det till och med husbil, husvagn och en bil med släpvagn.
 
Skitväder idag med....man börjar bli van!
 
 
Kolla in regnvädret som är på gång....
 
 
Faktiskt rätt snyggt ändå....riktigt mäktigt på nåt sätt.
 
 
Kolla in kön.....suck!
 
 
Om ni tittar i backspelgen så ser ni att kön är lång bakom mig också...
 
 
Snart är det min tur att betala...
 
 
Nu är det bara att ge gärnet hem innan maten hinner bli allt för kall.
 
 
Inte det finaste exemplaret av hamburgare - tillplattad och mosad. Jag fattar inte hur personalen på Max bär sig åt att få sina hamburgare att se så kassa ut. De ser ju inte alls ut som på bilden som dom gör reklam för.
 
Kan man reklamera en hamburgare på grund av att utseendet?
 
 
Digg in!