In på stan

 
Varit inne på stan och shoppat lite! Jag hittade massor och Jocke ingenting...konstigt ;)
 
Det var rätt mycket folk på stan idag - kanske beror det på att solen skiner, för att det är bokrea eller för att de flesta nyss fått in pengar på kontot?
 
Jag hittade iallafall saker på Hagahem och Blomaffären.....lite fint som får följa med hem och pryda huset! Det bidde en minnesljuslykta, turkos vas (min favvo färg), lite glasprismor från Haga hem och trollhassel från Blomaffären. Nu ska det hem och pyntas....yeeeehaaaw!
 
Solen skiner...
 
Izabell och "Muffes" nya hem....
 
Bokrean inne på Gallerian
 
Inne i blomaffären (kom inte ihåg vad den heter)
 
Ö-vik ser rätt trist ut måste jag få säga
 
Min fina turkosa vas......så nöjd!
 
Minnesljuslyktorna - den ena är det magiska stenar i (allt från kristall till soladit) och i den andra så är det sand från Daytona beach i Florida.
 
Glasprisma
 
Tur ängel i kristall
 
Trollhasseln har pytats med prismorna - belv så nöjd. Kommer kanke att köpa en liten kvist till....men bara kanske.
 
Fint va?
Spara
Spara