Sommarens sista dag!

I morgon är det HÖST enligt mig i allafall - då är de September....
 
Jag var ut på en härlig promenad med hundarna och njöt i skogen. Men, jag skulle kunna njuta mer om jag bara vågade ha hundarna lösa - är ju så rädd om dom. Tänk om det kommer en otäck björn eller nåt som Kuro (tror inte Royce skulle springa efter något djur) satt av efter och när han är inne i sitt jagande så stänger han av öronen med, eller om Royce skulle bli rädd för något och bara dra i väg i panik (han stänger av sina öron då också) . Suck!
 
Men, i allafall så var det helt underbart den lilla bit jag gick in i skogen - hade helt fel skor på mig...typiskt!
 
Hösten har redan börjat - en dag för tidigt :)
 
 
Skira vackra ljung....
 
 
Blåbär - synd jag inte hade med mig något att plocka i :(
 
 
Skogen är magiskt
 
 
Njuter i allra högsta grad
 
 
Kuro travar på
 
 
Undra vad han ser eller hör för den delen?
 
 
Lugn och ro
 
 
Det fanns blåbär överallt i skogen....
 
 
Kuro ville gå in på en annan stig, men det ville inte jag!
 
 
Jo - om ni inte redan visste det: Jag ÄLSKAR träd i alla dess former - träd är magiska, en urkraft liksom!
 

På väg hem - då är Royce nöjd och går före...suck!
 
 
Skogsmulle
 
Spara