Målat taket i hallen

 
Har målat taket i hallen idag och taklisterna. Jisses så det blev kladdigt! Jag vet inte hur jag lyckas, jag försöker verkligen vara försiktig...jag loooovar! Men, det sprätter färg överallt på mig - i hår, på kläder, armarna, fötterna och ansiktet. Tur det är lätt att ta bort med vatten. Det är inte så lätt heller ska jag säga att rolla ett tak med ett förlängningsskaft - mycket svårare än vad man kan tro!
 
I kväll blir det väggarnas tur.... :)
 
 
 
Måla, måla, måååla!
 
 
 
Hoppas verkligen det blir vitt när det torkat, nu ser taket grått ut ju!
 
 
 
En målares bästa vän...eller?
 
 
 
Mycket svårare än vad det ser ut.....
 
 
 
Det är den ljusare av den gröna färgen som vi kommer att ha på väggarna i hallen!
 
 
 
Usch så det ser fläckigt ut....hoppas det ser bättre ut när allt torkat!
 
 
 
...och så här ser en del av mig ut!