En massa måsten....

 
Igår kväll kom mina föräldrar med Izor - de ska bort till stora människobyn (Stockholm) över helgen. Izor är en så otrolig lättsam och enkel hund att ha att göra med, han är väldigt låg i rang och smälter bara in...än vart han är någonstans.
 
Det var vackert väder i morse, men på eftermiddagen så mulnade det på igen och har -4 grader ute!
 
Jag har så många "måsten" idag så ingenting blir gjort....suck! Jag ska ställa in saker i skåpen, diska, ta fram adventsljusstakar, adventsstjärnor,  julgardiner, dukar, pusta fönster, borde raka hundarna på deras nosar och de behöver ett bad allihopa, borde tvätta, flytta pudelskåpet, bära upp ett bord på vinden, slipa och måla i hallen, dammsuga och torka golv, dammtorka, ena mikron ska bäras upp, verktygskarton borde flyttas ner till källaren (den är så tung) m.m. Är helt slut av att bara ha skrivit ner detta....hur ska detta gå?
 
Äsch, går ut med hundarna i stället ;)
 
I morse
 
Underbart!
 
Härliga färger
 
Utsikten från vår altan.....som en tavla!
 
Iskristaller
 
Hundar på rad...
 
Izor och Royce
 
Bustajm....full fart på Royce
 
Kuro myser och leker
 
Lilla Izor som nyss fyllde 12 år (den 25/11). Han beter sig fortfarande som en ung hund...full fart med glittrande ögon ;)
 
...an av alla måsten!
 
Nä...jag behöver verkligen en spark där bak! Här uppe framför datorn blir det ju ingen advent i Täfteå....suck! Vart är strykjärnet någonstans? Bläääää.......har ingen lust! Men, men, men......jag måste! Jag vet ju hur skönt och fint det kommer att bli när jag är klar med allt.....och 1:a advent är ju inte förrän på söndag så jag har ju lördagen också. Se det positiva Carina....fokusera på det positiva!  
 
Spara