Farmor

Min mamma ringde tidigare idag och berättade att min farmor dött natten mot idag!
 
Neeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!
 
Lilla underbara farmor blev nästan 103 år gammal - hon var född den 16 april 1911. Men, jag tror att hon får det bra nu på andra sidan - hon får träffa min farfar och sina nära och kära igen. Det är så svårt att förstå, hon har ju alltid funnit där....det känns tomt!
 
Farfar och farmor
 
Farmor och farfar som unga
 
Min pappa och farmor
 
Morfar, mormor, farmor och farfar. Mats i min mormors knä och jag själv i farmors knä.
 
Usch....vad det känns konstigt.
 
Vi hade förstått att hon inte hade så länge kvar....men ändå så blir man överraskad - man kommer nog aldrig vara beredd på att någon måste dö....man tror att de alltid skall finnas där för en!
 
Farmor kommer från Kvaved och bosatte sig på Lunnön med min farfar och där hade de jordbruk. Där har jag tillbringat många underbara dagar med kusiner och alla djuren.
 
Saknar henne!