Ny design på bloggen

Izabell har hjälpt mig att göra en ny design på bloggen....blev såååååå bra!
 
Jag såg att Izabell hade gjort om designen på sin egen blogg och tyckte den var så fin. Stora bilder hade hon och de ville jag med ha. Nu kan jag istället för 500 ha 700 i bildstorlek. Love it!
 
En lite rolig detalj tyckte jag va att det man lägger ut på Instagram också hamnar i en egen kolumn här på bloggen.
 
Hon fick några bilder av mig som jag ville skulle vara med i bloggen och därifrån fick hon totalt fria händer eller knapptryckningar. Hon valde ut några av bilderna och jag är helnöjd med resultatet. Fattar inte hur hon fattar vad som skall vara vars....det är ju bara en massa gytter av tecken och siffror - helt ofattbart! Hon la även till en text som jag alltid har gillat: Always Look at the Bright Side of Life, det försöker jag verkligen göra så gott det går! + ett stearinljus...bara älskar ljus....
 
Här kommer bilderna hon fick av mig och som representerar mig och min blogg -
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Simon G:

Fina bilder! :)

Svar: Tackar :)
Carina