Dag 7 - Daytona Beach

 
(23/9-13)
 
Idag har jag fått doppat fötterna i Atlanten!
 
Synd bara på det dåliga vädret, men stranden var helt magnifik.  Det är visst 3 mil lång och sanden var helt underbart ljuvligt och vattnet var varmt. Åh....så jag skulle ha badat på riktigt. Men, det fick räcka med att doppa fötterna...för denna gång! Jag vill verkligen tillbaka hit någon gång i solsken!
 
Denna strand måste ju bara vara helt gudomlig under soliga dagar....när den är helt underbar en dag som denna (men det klart, det kanske inte är lika mysigt om det är fullproppat med människor). Jag älskar hav, sand och måsars skri ;)
 
Jo, tog med mig en liten souvenir hem från Daytona beach -  sand från stranden som ska in i en burk hemma i bokhyllan när jag kommer hem ;)
 
Efter snabbvisiten på Daytona Beach så åkte vi vidare till hotellet som ligger i Orlando - Kissimmee som vi nu ska stanna på ända tills vi åker hem den 30/9.
 
 
 
På väg ner mot Atlanten
 
 
 
Nästan folktomt på stranden
 
 
 
Atlanten
 
Helt underbart!
 
 
Yippi - nu har jag fått doppat fötterna i Atlantens stora hav!
 
 
 
Njuter i fulla drag!
 
 
 
 ...en massa fåglar fanns det i alla fall!
 
 
 
Jag har lämnat fotspår efter mig på stranden ;)
 
 
 
 
Mitt fotavtryck...
 
 
 
Underbart...jag bara älskar denna strand.
 
 
 
Regn och rusk...hela tiden på Daytona Beach - men, ångar inte en enda sekund! Men, måste säga hejdå för denna gång och hoppas vi ses någon gång igen.
 
 
 
På väg till Orlando. Jag förvånas över vägskyltarna....den talar om att du kör fel väg ;)
 
 
 
Snart framme....
 
 
 
Det fanns Gift Shops överallt efter vägen....
 
 
 
Hotellrummet...äntligen framme i Orlando!