Midsommar

Midsommar......solen skiner.....underbart!
 
Är hundvakt till Pepper och Izor över helgen, mina föräldrar har åkte på en minisemester till Stockholm. Jag hämtade upp hundarna redan på torsdagmorgon och ska lämna tillbaka dom innan jag åker på jobbet på söndag. Izabell är också här med oss ikväll. Vi är bara hemma och tar det lugnt - det är skönt det med! Äta och dricka gott, umgås, hundarna, film - härligt! Jag och Izabell har också plockat blommor och bundit midsommarkransar - till alla hundarna! Jag hade den geniala idén att få alla hundarna med krans på huvudet på samma bild - det gick!
 
Kö till toaletten ;)
 
Full fart!
 
Blommorna som jag och Izabell plockat - de ska bli midsommarkransar till hundarna.
 
Izor - midsommarkillen som flirtar ;)
 
Kuro - the midsummer King!
 
Alla fyra killar med kransar i sitt hår... (Kuro, Royce, Izor och Pepper)
 
....och där fick mina vackra modeller nog ;)
 
Midsommarfirandet tar hårt på en gammal pudelherre (Pepper - 15 år gammal)
 
Royce myser i soffan...
 
Midsommarkransarna upphängda ;)
 
Kuro myser och busar...
 
Grillen är laddad...
 
Mums!
 
Pepper är snäll och diskar gratängformen åt oss ;)
 
Efterrätt.....yummie!
 
Kuro får smaka grädde....och tycker det är såååå gott!
 
Alla hundarna får smaka grädde....nu väntar de på sin tur (Kuro har hela nosen inne i burken med grädde).
 
Spara
Spara
Spara