Träffat Tindra

Var bjudna ut till Jockes föräldrar för grillning ikväll - Izabell följde också med oss! Christer, Karolina, Aida, Baloo och lilla Tindra var också där....så då passade vi även på att ge Karolina en lite försenat 40-års present (som hon blev glad för).
 
Jisses så liten lilla Tindra är....helst när hon kommer i närheten av Kuro (som ser ut som en jätte jämfört med henne). Royce misskötte sig som vanligt när det är valpar eller tikar i närheten....han är så otroligt hormonstinn denna kille. Han fick sitta i koppel hela kvällen....för allas lugn och ro! Kuro är mycket coolare så han fick vara lös efter ett tag - han brydde inte sig så mycket om valpen - skönt! För honom var det mest nyhetens behag...
 
Tindra är bara 13 veckor gammal och sååååå himla söt och go....luktar valp gör hon med  - yummmie! Vill också ha en valp.....fast jag har inte riktigt bestämt mig än vilken storlek eller färg jag vill ha än. Men, jag lovar dig....en vacker dag så har jag bestämt mig och då kommer jag också att ha en valp att snusa på!
 
Kuro
 
 
 
Tindra känner sig nog lite ut tittad...
 
 
 
Hon är tuff lilla Tindra...hon sprang rakt på Royce och ville leka med honom.
 
 
 
...nu har hon vågat sig fram att snusa på Kuros tassar - lite läskigt med en stor hund!
 
 
 
...och så lite längre upp
 
 
 
Baloo och Tindra busade och busade....
 
 
 
Grilldax....mums!
 
 
 
Och så passade vi att prata om USA resan vi skall göra i september. Vi skulle landa i Chicago, byta plan till Atlanta, sedan åka bil mot Savannah och åka efter kusten ner till Orlando!
 
 
 
Tindra ger Jocke en puss på näsan
 
 
 
Nu ser man hur stor Kuro är (när han står upp).
 
 
 
Baloo och Tindra myser ihop i samma korg
 
 
 
Mattes snyggingar...
 
 
 
Lilla söta Tindra
 
 
 
Puss på nosen...
 
 
 
Baloo säger åt Kuro: - Hon är MIN...fattar du det!
 
 
 
...en liten vovve är trött och blir klappat av "lill" matte!
 
 
Spara
Spara