Adventspyssel....

Hela morgonen så har jag pysslat med att få upp julstjärnor, ljusstakar, gardiner, byta ut dukar och ta fram lite andra advetssaker. Pust.....men roligt är det! u längtar jag tills det blir mörkt så att man kan få se på rikigt hur mysigt det blir - lite svårt när det är ljust ute att få den rätta mysfaktorn...
 
Många saker blir det som ska flyttas på och ställas undan för att ge plats åt allt jag tagit fram. Måste leta kablar nya lampor till ljusstaken som inte vill lysa. Än så länge verkar det bara vara en som inte vill fungera riktigt....inte fy skam!
 
 
 
Kartongen med alla saker som ska upp...
 
 
 
Körsbärsträdet lyser så fin nu på morgonen...
 
 
 
mysfaktor......ljus!
 
 
 
Mysfaktor.......underbart!
 
 
 
Sovrummet......myyyyyyyys!
 
 
 
Tänt var det här.....
 
 
 
 
Köket....
 
Jag har inte hunnit med allt idag......strykjärnet ville inte fungera som det ska, suck. Så i morgon så fixar jag till det sista - kom på att jag måste köpa ljus till adventsstaken också. Undra vart jag har lagt siffrorna som jag ska fästa på ljusen? Hmmmmmmm.......
 
Spännande fortsättning följer....
 
 
Spara