Ann Petterssons - hair design school

Izabell går på Ann Petterssons här i Örnsköldsvik.

Jag blir så glad när hon verkigen trivs och är så duktig på det hon gör.

På skolan så har de även nu kundklippningar, allt går i en rasande fart. När de gjort 6 månader på skolan så ska de ut och söka traineeplats på någon frisörsalong. Jag hoppas verkligen att hon får tag i något här i Örnsköldsvik, vill inte att hon ska flytta - inte än!

Nu den 18 november så kommer hennes klass ha en frisyrshow på O`learys, det ser jag fram emot. Vi kommer att vara ett gäng som går dit tillsammans (jag, Jocke, Tarja, Tarjas moster, Tarjas son, mamma och Johanna). Nu gäller det bara att ha kameran laddad och klar för att knäppa en massa kort =).

 Biljetten
 
 Mitt Hjärta - Izabell
 
Lite av det Izabell gjort under vecka nr:7 på skolan
 
Färgning modellerna =)
 
Uppsättning på "dockan"
 
...och uppsättning på mig =)