Baddax


Åh...vad jobbigt det är innan man tar sig i kragen och säger åt hunden att kliva ner i badkaret. Kuro är så duktig, han går faktiskt ner alldelse själv - lugnt och försiktigt. Men, innan han kommer så får jag ropa på honom hur många gånger som helst. När jag tittar på honom så ligger han ner och rör inte en fena, precis som om han tror att jag inte kan se honom eller nåt.....hahhahah.

Jag klippte honom ute på balkongen idag, det var skönt - att slippa allt detta hundhår inne i lägenheten för en gångs skull. Men, innan jag var klar så började det att blåsa upp och håret yrde runt. Hoppas nu bara att inte så mycket flög in på grannarnas balkonger....

När vi var färdiga så gick vi ut på en promenad. Innan vi hunnit hem igen......jag då började det att regna. Usch, det värsta som finns när man har en nybadad och rakhårig pudel....Vi sprang sista biten.....hahhahah!