Svamp träning...

Oj, det var lite svårare än jag trodde! Det absolut svåraste var att sluta träna...hahhahah. Kuro får ju inte bli less. Royce han fattade vad han skulle göra i stort sett på en gång, det tog lite längre för Kuro. Kuro tittade bara på handen som jag hade klicker och godiset i - istället för att titta på svampen som jag höll fram. Men, tillslut så fattade Kuro också. Jag provade till och med att lägga ut svampen på golvet och sa kommandot "svamp" och pekade på svampen. Kuro gick fram och då kom "klicket" och godiset. Spännande fortsättning följer i morgon...

Klickern & godiset (frolic i msåbitar)  1 påse gula trattkantareller  Kuro sitter framför mig medan jag håller upp svampen, plastpåse på handen!  Kuro gör alldelses rätt, nosar på svampen innan han får   Lägger ut svampen på golvet och har Kuro sittande bredvid mig...  Säger kommandot

Spara